Analýza webu
- technická analýza
- analýza uživatelského prostředí
- analýza konkurence
- návrh a realizace vylepšení
- optimalizace konverzního poměru
Jak analyzujeme
Analýzu webu běžně provádíme dvěma základními způsoby. V tom prvním se zaměřujeme na technické nedostatky, které srozumitelně popisujeme, a to i s návrhy jejich řešení. V případě zájmu pak zrealizujeme i samotnou optimalizaci.
V rámci druhého způsobu analýzy webových stránek se zaměřuje na uživatelskou přívětivost webu. Při této tzv. UX analýze sledujeme chování běžného uživatele a zjišťujeme hlavní důvody, proč web předčasně opustil. Po konzultaci s klientem pak tyto problémy aktivně řešíme.
Pokud máte pocit, že Váš web neplní svůj účel tak, jak by měl, nebo se chcete jenom přesvědčit o tom, že ho skutečně plní, neváhejte nás kontaktovat. Získáte tak od nás konzultaci zdarma.